Wzbogać swoje przygody z Shaid i jej arsenałem, aby wyprowadzić atak cieplny i zwyciężaj z pakietem statku kosmicznego Nadir. Cyfrowa zawartość pakietu statku kosmicznego Nadir: * 1 pilot: Shaid * 1 statek kosmiczny: Nadir *1 broń: zerownik Shaid jest wyjętym spod prawa piratem z układu gwiezdnego Atlas. Ciężkie przestępcze życie uczyniło z niej sarkastyczną banitkę, którą łatwo polubić, ale której trudno zaufać. Nazwany na cześć jej matki statek kosmiczny Nadir, stanowi odbicie jej sprytu, szybkości i bezwzględności. To skradziony statek pasażerski, w którym Nadir zamontowała mnóstwo czarnorynkowych ulepszeń, przez co niezbyt przypomina on swoją pierwotną formę. Zerownik to efekt eksperymentów nad nową bronią, które prowadzili banici. Posyła salwę pocisków kierowanych, wyposażonych w zwiększające masę głowice, która tworzy u celu silny wir miażdżącej grawitacji. Jeśli nie załatwi ich wybuch, grawitacja dokończy dzieła.