Wzbogać swoje przygody i zwyciężaj z pakietem pilota – Leviego McCraya i jego zdolnością strefa niebezpieczeństwa. Zyskaj tymczasową niezwyciężoność dzięki temu śmiałkowi. Cyfrowa zawartość: *1 pilot Levi Levi McCray to śmiałek z Zachodniego Wybrzeża, ekstremalny sportowiec i gwiazda internetu. Nie zna żadnych ograniczeń i zawsze chce być w centrum uwagi. Na Ziemi zakradł się na pokład Equinoxa, nie zdając sobie sprawy, dokąd zabierze go ten wybór.