Wzbogać swoje przygody i zwyciężaj z pakietem pilota – Kharla Zeona i jego zdolnością tarcza wiru. Odbij ogień przeciwnika dzięki mistrzowi grawitacji. Cyfrowa zawartość: *1 pilot Kharl Kharl Zeon to naukowiec ekspedycji, który najlepiej czuje się w laboratorium. Bystry intelekt często odwraca jego uwagę od przyziemnych rzeczy, takich jak konwenanse. Przez całe życie fascynowali go Strażnicy i marzy o odkryciu ich starożytnych tajemnic.