Wzbogać swoje przygody i osiągnij zwycięstwo z pomocą pakietu pilota Haywire i jego umiejętności pilota: Hakowanie. Zawiera cyfrową wersję: *1 pilota Haywire Graj jako Haywire, rezultat eksperymentów prowadzonych przez Masona, który chciał przekonać się, czy starożytne programy Legionu mogą bezpiecznie współpracować z Sage, jednostką SI na Equinoksie. Haywire komunikuje się wyłącznie za pomocą zniekształconych dźwięków elektronicznych. To mała, dziwaczna maszyna i jednocześnie cenny członek Inicjatywy. Hakuj wrogów z Legionu, by zyskać tymczasowych sojuszników, i przechyl szale walki na swoją korzyść.