Z pakietem kolekcjonerskim dopełnisz i wzbogacisz swoje doświadczenia dzięki pozostałym statkom, pilotom i broni – skorzystasz też z ich wyjątkowych własności! Łącząc zabawki modularne podczas walki, przygotujesz się na wyzwania, które stawia ratowanie Atlasu. Cyfrowa zawartość pakietu kolekcjonerskiego: * 4 statki: Neptun, Apex, Lance, Nadir * 8 Pilotów: Levi; Razor, Eli, Kharl * 12 broni: lewitator, wulkan, imploder, zerownik, żelazna pięść, alternatywny promień zamrażający, miażdżyciel, superminigun, fala uderzeniowa, alternatywne działko Gaussa, gradobicie, alternatywny meteor Niektóre elementy dostępne w Collection Pack są już zawarte w Digital Starter Edition Przewódź grupie międzygwiezdnych pilotów, buduj statek kosmiczny, odkrywaj układ gwiezdny Atlas – i walcz z okrutnym Graksem i jego Zapomnianym Legionem w grze Starlink: Battle for Atlas.