Wzbogać swój arsenał i pokonaj wrogów z pakietem broni: żelazna pięść i promień zamrażający typu 2. Cyfrowa zawartość: * 1 broń: żelazna pięść * 1 broń: promień zamrażający Żelazna pięść – nazwana na cześć jej twórczyni – sławnej przywódczyni banitów. Żelazna pięść to brutalna wyrzutnia szrapneli, skuteczna na krótkim dystansie, która przebija się przez nawet najmocniejszą obronę. Krótki zasięg miał pozwalać twórczyni spoglądać w oczy wrogom, których eliminowała. Promień zamrażający typu 2 – ta zaawansowana broń oferuje znacznie większą możliwość modyfikacji. Naładuj i uwolnij superprecyzyjny kriolaser, który pokrywa cele lodem.