Wzbogać swój arsenał i pokonaj wrogów z pakietem broni: miażdżyciel i niszczarka typu 2. Cyfrowa zawartość: * 1 broń: miażdżyciel * 1 broń: niszczarka typu 2 Miażdżyciel – zabójcza skuteczność 8-lufowego obrotowego działka połączona z montowanym pod skrzydłami silnikiem osobliwości zapewniają Crusher olbrzymią moc tworzenia miniaturowych studni grawitacyjnych wokół celu. Wszelkie pociski uwięzione w studni będą ściągane do środka, zapewniając dodatkowe obrażenia. Niszczarka typu 2 – ulepszona wersja niszczarki wykorzystuje komorę z bocznym ładowaniem do szybszego kierowania pocisków do zespołu trzech luf, skutkując znacznie wyższą dawką bólu na sekundę od standardowej wersji.