Starlink: Battle for Atlas Digital Vigilance Starship Pack
Pakiet statku kosmicznego Vigilance zawiera cyfrowe wersje: - 1 statku kosmicznego Vigilance - 1 pilot Galla - 1 broni Wypad Statek kosmiczny Vigilance: Vigilance, to po części spadkobierca dumnej tradycji Wydobywców, polegającej na własnoręcznym budowaniu ścigaczy na towarzyskie rajdy, ale i efekt eksperymentu Galli, która chciała stworzyć najlepszy sprzęt w kategorii obronnej. Pilot Galla Joust: przywódczyni samozwańczych bojowników Wydobywców, jest odważna i pełna altruizmu. Uważa wyparcie Legionu z ojczystej planety za swój obowiązek, podobnie jak zainspirowanie innych do podążania tą samą drogą. Jej odwaga i rycerskość to wynik wzorowania się na Lansjerach, bohaterach legend Wydobywców. Broń Wypad: wyjątkowy, antygrawitacyjny system wydechowy Wypadu zwiększa jego siłę napędową, dzięki czemu użytkownik wypychany jest do przodu, a jednocześnie tworzone jest wokół niego pole zastojowe. Nic nie jest w stanie rozproszyć tłumu przeciwników z równie wybuchową siłą.