Starlink: Battle for Atlas Digital Vantage Starship Pack
Pakiet statku kosmicznego Vantage zawiera cyfrowe wersje: - 1 statku kosmicznego Vantage - 1 pilot Fern - 1 broni Mina Lodowa Statek kosmiczny Vantage: jako przedłużenie dociekliwego charakteru Fern statek ten został zaprojektowany przez najlepszych inżynierów Ekspedycji w celu prowadzenia podróży naukowych przez najdziksze tereny Atlasa. Pilot dzięki pokładowemu wyposażeniu jest w stanie przeżyć na pokładzie długie tygodnie. Pilot Fern Wilder: mistrzyni survivalu i doktor egzobiologii, osoba pełna pasji, inteligentna i spontaniczna. Wyjątkowe formy życia w Atlasie nie przestają jej fascynować. Fern dołączyła do Inicjatywy, aby zrealizować marzenie o przywróceniu swojej ojczystej planety do stanu naturalnego. Broń Mina Lodowa: wyrzutnia ta, zaprojektowana początkowo jako urządzenie szkoleniowe, została wyposażona w krioładunki, które zamrażają wrogów na szerokim obszarze.