Starfield Digital Artbook & Original Soundtrack
Ta aplikacja umożliwia graczom słuchanie niesamowitej muzyki z gry Starfield skomponowanej przez Inona Zura oraz przeglądanie grafik koncepcyjnych przygotowanych na wczesnym etapie tworzenia gry. Ten dodatek jest dołączany do Edycji Premium gry Starfield.