Star Wars: Droga Jedi
Przemierzaj galaktykę z mieczem świetlnym w dłoni i wiernym droidem u boku! Czeka cię przygoda nie z tego świata – będziesz grać jako rycerz Jedi, walczyć z przerażającymi stworzeniami i pojedynkować się z innymi członkami Zakonu. Wyruszysz także na specjalną misję z Yodą, aby odkryć tajemnice dziwnej, niezbadanej planety.