Star Trek Online – pakiet na wyłączność zawierający Verdant Multibarrel Phaser Pistol
Z samych głębin kosmosu nieuchronnie nadciąga burza. Staw czoła wrogom dzięki pakietowi zawierającemu Verdant Multibarrel Phaser Pistol, dostępnemu wyłącznie na Xbox. Zbierz odwagę, siłę oraz oddziały w grze Star Trek Online: Stormfall dostępnej już teraz na Xbox!