Nadszedł czas, aby zrobić porządek z najeźdźcami z Lustrzanego Wszechświata. Odeprzyj jedno z największych zagrożeń, jakim kiedykolwiek musiała stawić czoło galaktyka, przy użyciu antyprotonowego działa ręcznego „Kurier Verdant” dostępnego wyłącznie na konsoli Xbox. Zbierz odwagę, determinację i swoje siły w sezonie Star Trek Online: Ascension już dostępnym na konsoli Xbox!