SQUARE ENIXAkcja i przygoda
STAR OCEAN THE DIVINE FORCE DIGITAL DELUXE EDITION Zawiera wszystkie piękne utwory skomponowane na potrzeby ścieżki dźwiękowej gry. Zyskasz też możliwość otrzymania w grze przedmiotów o specjalnych właściwościach, które przydadzą ci się w trakcie przygody. -Radiant Hildegrim Ciężki pancerz dla Raymonda i innych postaci -Holy Sigrdrifa Lekki pancerz dla Laeticii i innych postaci. -Bunny the Lagomower Brooch -tri-Emblum -Gold Bunny Statue -Andvaranaut's Ring -STAR OCEAN THE DIVINE FORCE ORIGINAL SOUND TRACK DIGITAL DELUXE EDITION -------------------------------------------- [Lataj swobodnie w świecie gry] W grze STAR OCEAN THE DIVINE FORCE bohaterowie mogą swobodnie poruszać się we wszystkich kierunkach i przemierzać przestworza. [Poruszaj się i eksploruj świat swobodnie w trzech wymiarach: możesz zbadać wszystko, co widzisz!] Możesz poruszać się w trzech wymiarach, latając po największych lokacjach w historii serii. Niezależnie od tego, czy latasz i eksplorujesz skalne ściany i dachy budynków w mieście, czy też skaczesz z klifów, aby płynnie przechodzić do walki, będziesz mieć więcej swobody zarówno w kwestii odkrywania świata gry, jak i walki. [Najszybsza i najmocniejsza akcja w serii] Gra oferuje przestrzeń do swobodnej rozgrywki oraz system walki, który przeszedł ewolucyjną zmianę. Postacie mogą pokonać dużą liczbę wrogów dzięki superszybkim atakom ruchowym, specjalnym umiejętnościom, dzięki którym można zniknąć na krótką chwilę na oczach wrogów, oraz zdolności, która może zabić jednym trafieniem! Gra oferuje wymagające i ekscytujące starcia, którymi można się cieszyć podczas swobodnego szybowania w przestworzach.