S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl – Przedsprzedaż - Xbox Edition
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl to trudna, przygodowa strzelanka z elementami przetrwania, osadzona w mrocznym, otwartym świecie sci-fi. Szukaj wyposażenia i zasobów, poluj na cuda i podejmuj ciężkie decyzje, by przeżyć i utorować sobie własną ścieżkę przez czarnobylską strefę anomalną.