Witajcie na górze Eddie! Znajdziecie tu 9 stoków, na których można się ścigać i wykonywać sztuczki, a do tego ogromne hopki i rampy oraz fajerwerki - charakterystyczne elementy serii SSX! W pakiecie znajduje się również 7 klasycznych postaci z gier SSX 3 i SSX Tricky: Elise, Mac, Zoe, Kaori, Psymon, Moby i Eddie. Każda z alternatywnym ubiorem i unikalną deską. Zestaw zawiera także 3 klasyczne utwory muzyczne.