Pakiet filmowy 4K odtwarza przerywniki filmowe w rozdzielczości 4K. Doświadcz epokowej historii Świetlistego Władcy i wojny o Mordor, powołanej do życia w oszałamiającej jakości. WAŻNA UWAGA: Z tej zawartości mogą skorzystać jedynie użytkownicy Xbox One X. Wymagania sprzętowe dla użytkowników Win 10: AMD FX-8350, 4,0 GHz lub Intel Core i7-3770, 3,4 GHz bądź lepsze oraz AMD RX 480, 4 GB lub NVIDIA GTX 970, 4 GB bądź lepsze.