Spelunky: DLC Areny
Nigdy nie masz dosyć szalonego trybu potyczki w grze Spelunky? Oto 24 nowe areny, na których możesz walczyć ze znajomymi. To śmiertelnie niebezpieczne i pełne chaosu pułapki, najeżone rozmaitymi metodami zabijania, od ołtarzy ofiarnych po śmiercionośne pszczele ule. Czy ktoś to przeżyje?