Odbierz specjalnego pomocnika w grze: Ręcznika (Twojego gamingowego kumpla). Ulice South Parku nie są już tak bezpieczne jak kiedyś, dlatego nawet najbardziej doświadczeni weterani będą potrzebować pomocy. „Ręcznik: Twój gamingowy kumpel” będzie pomagać graczom w kluczowych lokalizacjach w całej grze.