Siostra Mysteriona wpadła w tarapaty. Zaczęła zadawać się z Wampirami z South Parku, które rozpanoszyły się w ulubionej restauracji Cartmana — Casa Bonita. ZUPEŁNIE NOWA FABUŁA — zbadaj jaskinię Black Barta, oglądaj nurków skaczących z klifów, poznaj magię Meksyku i pokonaj Wampiry. NOWY KOLEŻKA — weź udział w bitwie u boku potężnej wiedźmy wspierającej, gotki Henrietty, i przyprowadź koleżkę. NOWA KLASA — walcz z mrokiem, przechodząc na mroczną stronę. Wypróbuj nową klasę Piekielny Pomiot z czterema nowymi diabelskimi mocami.