Beztroskie lato nad Jeziorem Tardicaca zamienia się w koszmar, gdy opiekunowie obozu znikają. Połącz siły z Błyskawicą, Dr. Timothym, Profesorem Chaosem i nowym członkiem, Miętową Jagódką, by uratować obóz wakacyjny. Graj nową klasą „Finalna dziewczyna” i walcz o przetrwanie. NOWA HISTORIA OD TWÓRCÓW SOUTH PARKA – odwiedź nowe miejsca i walcz z nowymi wrogami nad Jeziorem Tardicaca. NOWY KUMPEL – MIĘTOWA JAGÓDKA – Bradley Biggle, zwany również Gok-zarah, przybywa ze swojej planety wraz z mocą mięty i jagód. NOWA KLASA „FINALNA DZIEWCZYNA” – w każdym horrorze jest jedna dziewczyna, której udaje się przetrwać. Nowa klasa stanowi uosobienie tego ducha chytrości i wytrwałości.