SOUTH PARK: SNOW DAY! Digital Deluxe - Pre-Order
Zyskaj jeszcze więcej southparkowej zawartości dzięki „SOUTH PARK: SNOW DAY! Digital Deluxe Edition”. To specjalne wydanie zawiera więcej pakietów przedmiotów kosmetycznych, dodatkowe rodzaje broni i nowy tryb gry. South Park Digital Studios, które wypuściło South Park: The Stick of Truth, South Park: The Fractured but Whole oraz South Park: Phone Destroyer, prezentuje kolejny rozdział historii Nowego. Cartman, Stan, Kyle i Kenny powracają w pełnej, trójwymiarowej chwale. Uczcij wraz z nimi najwspanialszy czas w życiu dziecka – dzień, w którym odwołano lekcje! W związku z nadejściem potężnej śnieżycy w miasteczku zapanował kompletny chaos i, co najważniejsze, władze zamknęły szkołę. Przemierzaj zaśnieżone miasteczko z trójką znajomych, skorzystaj z dobierania rozgrywek lub graj solo z botami-sojusznikami. Weź udział w szaleńczych walkach między wojującymi frakcjami i poznaj zupełnie nową historię podczas zabawy, w której to ty ustalasz zasady. Walcz unikatowym orężem i używaj przepotężnych umiejętności, które możesz ulepszać. Przeżyj nową przygodę, uratuj świat i w pełni wykorzystaj dzień bez szkoły! Kabanie, nie ma lekcji! - Zupełnie nowa gra kooperacyjna 3D. - W South Parku szaleje śnieżyca stulecia. Tylko Cartman, Stan, Kenny, Kyle i ty – w roli Nowego – możecie uratować miasteczko. - Graj z trójką znajomych lub botów w pierwszy kooperacyjny tytuł z serii South Park i wspólnie przypuszczajcie na wrogów silne, skoordynowane ataki. - Używaj potężnego oręża i ulepszaj je, by jeszcze lepiej walczyć wręcz i na dystans. Korzystaj ze specjalnych mocy i umiejętności, dzięki którym powalisz na kolana hordy wrogów i strasznych bossów. - Spersonalizuj Nowego dzięki szerokiemu wyborowi kultowych przedmiotów kosmetycznych, od czapek przez koszulki serowych chrupków po jaja na brodzie. Zamów SOUTH PARK: SNOW DAY! w przedsprzedaży już dziś, a otrzymasz pakiet Underpants Gnome Cosmetics ZA DARMO! W pakiecie w PRZEDSPRZEDAŻY znajdziesz czapkę Underpants Gnome, stylową brodę i zieloną tunikę!