SOULCALIBUR VI - DLC10: Character Creation Set D
Uczcij 20 lat serii SOULCALIBUR zupełnie nowym zestawem kreacji postaci! Wprowadzenie do DLC: Dodatkowe przedmioty do użycia przy tworzeniu postaci (w sumie 48) Wśród tych elementów znajdują się: – Przedmioty dodatkowe/specjalne (w sumie 6) – Nowe wersje istniejących elementów pancerzy (w sumie 6) – Inne przedmioty do tworzenia postaci (w sumie 11) – Efekty trafień (w sumie 14) – Naklejki (w sumie 11)