Soul Hackers 2 – pakiet przedmiotów Dopalacz
Sprawia, że po bitwach wrogowie upuszczają przedmioty pomagające zdobywać walutę w grze, zwiększające statystyki i dające PD. Nagrody – waluta - Przedmioty, które można sprzedać z dużym zyskiem. Nagrody – kadzidło - Drewno zapachowe lub fragmenty drewna zapachowego można wymieniać na kadzidło lub fragmenty kadzidła w Yang Yang Palace. Za pomocą kadzidła i fragmentów kadziła można podnosić statystyki przyzywaczy. Nieograniczone PD - Przedmioty używane do zapewniania PD przyzywaczom lub demonom. Funkcję można włączyć, otwierając menu główne, podmenu SYSTEM, a następnie lokalizując ją w dziale CONFIG i wybierając opcję aktywacji.