Soul Hackers 2 – dodatkowy wątek fabularny: „Zaginione liczby”
Daje dostęp do dodatkowego wątku fabularnego „Zaginione liczby” i nowego lochu. Fabuła poboczna skupiona jest wokół nowej piekielnej przyzywaczki Nany. Historię można odkrywać w ramach serii zleceń (zalecany zakres poziomów 19-99), które pojawiają się stopniowo w Club Cretaceous wraz z postępami w ramach głównej fabuły. Postępy w głównej fabule odblokują również nowy loch: Hachigaya Training Field. W jego czeluściach kryje się najtrudniejsze i najbardziej przerażające starcie z bossem w grze. Jeśli pragniesz dreszczyku walki, nie musisz szukać dalej.