SnowRunner - TATRA Dual Pack (Windows 10)
Zapewnij swojej flocie SnowRunner jeszcze większą uniwersalność dzięki dwupakowi „TATRA”. Pakiet zawiera legendarne pojazdy TATRA 813 i TATRA 805! Dwupak „TATRA” otrzymują wszyscy posiadacze „Year 2 Pass”.