SnowRunner - Season 14: Reap and Sow
Reap & Sow to sezon 14 SnowRunner. Zawarty w przepustce Year 4 Pass. Wymaga gry podstawowej SnowRunner do działania. Austriaccy urzędnicy potrzebują Twojej pomocy w odnowieniu renesansowego zamku i otwarciu sezonu rolniczego z 4 pojazdami na 2 nowych mapach o powierzchni 4 km². Odbuduj mosty, punkty konserwacyjne i panele słoneczne, aby tchnąć nowe życie w regionalny przemysł turystyczny i rolniczy. Season 14: Reap & Sow zawiera: - 2 nowe mapy o powierzchni 4 km² zlokalizowane w Austrii. Wykonuj misje w malowniczym regionie w sercu alpejskich dolin. - 4 nowe pojazdy: Earthroamer SW i Earthroamer LTI, 2 pojazdy zwiadowcze do wsparcia floty wyposażone w duże moduły naprawcze oraz 2 potężne, wszechstronne traktory, Futom 7290RA i Ankatra 1160 wyposażone w żurawie do wyrębu! - Nowe aktywności: Pomóż Austrii ożywić przemysł turystyczny i rolniczy poprzez renowację historycznych zamków, zaopatrywanie jarmarku renesansowego i naprawę mostów i infrastruktury konserwacyjnej w celu wsparcia rolników.