SnowRunner – Salt of the Earth Vinyl Wrap Pack (Windows)
Pakiet folii winylowych Salt of the Earth zawiera cztery ekskluzywne skórki dla ciężarówek ANK MK38, International Paystar 5070, Caterpillar CT681 i Western Star 6900 TwinSteer. Pakiet jest zawarty w przepustce „Year 4 Pass” i dostępny od razu po zakupie.