SnowRunner - Loaded Dice Vinyl Wrap (Windows 10)
Wzbogać swoją rozgrywkę w SnowRunner dzięki niepowtarzalnej folii winylowej Loaded Dice dla pojazdu White Western Star 4964. Folia winylowa Loaded Dice dodaje ognistą smugę z kośćmi do gry na boku pojazdu White Western Star 4964. Tę specjalną skórkę otrzymują wszyscy posiadacze przepustki Year 1 Pass.