SnowRunner - 4-Year Anniversary Edition (Windows)
Edycja 4-Year Anniversary Edition gry SnowRunner zawiera podstawową grę, a także przepustki „Year 1 Pass”, „Year 2 Pass”, „Year 3 Pass” i „Year 4 Pass”. Przygotuj się na off-roadowe wrażenia w najlepszym wydaniu! W realistycznym symulatorze SnowRunner możesz usiąść za kierownicą potężnych pojazdów i zmierzyć się z najbardziej warunkami otoczenia. Kieruj ponad 70 pojazdami marek takich jak Ford, Chevrolet oraz Freightliner i eksploruj dziewiczy otwarty świat. Pokonaj błoto, gwałtowne deszcze, śnieg i pokryte lodem jeziora, wykonując ryzykowne kontrakty i misje. Poszerzaj i rozwijaj swoją flotę za pomocą licznych aktualizacji i akcesoriów, takich jak rura wydechowa przydatna podczas ulewy lub łańcuchy na koła, które ułatwiają jazdę po śniegu. - Jedź solo lub w trybie kooperacyjnym dla 4 graczy! - Staw czoła ekstremalnym warunkom pogodowym dzięki zaawansowanemu silnikowi fizyki - Ponad 70 unikatowych pojazdów do odblokowania, rozwijania i personalizowania - Ukończ dziesiątki wymagających misji osadzonych w połączonym świecie Niektóre funkcje gry, w tym modyfikacje, mogą nie być dostępne na dziecięcych kontach Xbox. W środowisku Xbox „dziecko” oznacza gracza poniżej 13. roku życia, chyba że prawo lokalne jest odmienne.