SnowRunner - 3-Year Anniversary Edition (Windows)
SnowRunner 3-Year Anniversary Edition zawiera podstawową grę, a także przepustki „Year 1 Pass”, „Year 2 Pass” i „Year 3 Pass”. Przygotuj się na off-roadowe wrażenia w najlepszym wydaniu! W niezwykle realistycznym symulatorze SnowRunner możesz usiąść za kierownicą potężnych pojazdów i zmierzyć się z najbardziej ekstremalnymi warunkami otoczenia. Kieruj ponad 60 pojazdami marek takich jak Ford, Chevrolet oraz Freightliner i eksploruj dziewiczy otwarty świat. Pokonaj błoto, gwałtowne deszcze, śnieg i pokryte lodem jeziora, wykonując ryzykowne kontrakty i misje. Poszerzaj i rozwijaj swoją flotę za pomocą licznych aktualizacji i akcesoriów, takich jak rura wydechowa przydatna podczas ulewy lub łańcuchy na koła, które ułatwiają jazdę po śniegu. Graj solo lub w trybie kooperacyjnym dla 4 graczy! - Staw czoła ekstremalnym warunkom pogodowym dzięki zaawansowanemu silnikowi fizyki - Ponad 60 unikatowych pojazdów do odblokowania, rozwijania i personalizowania - Ukończ dziesiątki wymagających misji osadzonych w połączonym świecie - Graj solo lub w trybie kooperacyjnym dla 4 graczy Niektóre funkcje gry, w tym modyfikacje, mogą nie być dostępne na dziecięcych kontach Xbox. W środowisku Xbox „dziecko” oznacza gracza poniżej 13. roku życia, chyba że prawo lokalne jest odmienne.