Sniper Elite 4 Season Pass
Przepustka sezonowa do gry Sniper Elite 4 zapewnia dostęp do wszystkich 12 pakietów DLC w ramach 3 rozszerzeń w jednej, korzystnej cenie. W skład przepustki sezonowej wchodzi bogata zawartość dla jednego i wielu graczy, m.in.: NOWE MISJE W KAMPANII Cztery nowe misje dla 1–2 graczy, w tym Target: Führer i 3-częściowa minikampania. NOWE BRONIE 18 nowych broni — w tym wiele nowości w serii Sniper Elite — do użycia we wszystkich trybach. NOWE POSTACIE 9 szczegółowych nowych postaci do gry w trybach dla wielu graczy i kooperacji. NOWE SKÓRKI NA BRONIE 32 tematyczne, kamuflujące skórki na karabin do użycia we wszystkich trybach. Uwaga: Oprócz pakietów DLC zawartych w tej przepustce sezonowej po premierze gry planowane jest wydawanie BEZPŁATNYCH nowych pakietów map i trybów gry wieloosobowej dla wszystkich graczy!