Skyrim Special Edition + Fallout 4 G.O.T.Y Bundle (PC)
Produkcje Bethesda Game Studios i jednocześnie zdobywcy ponad 250 tytułów Gry Roku są teraz dostępne w zestawie w promocyjnej cenie. The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition Zdobywca ponad 200 tytułów Gry Roku, Skyrim Special Edition przedstawia świat fantasy z niezwykłą szczegółowością. Special Edition to pełna wersja gry, dodatki oraz nowe opcje, takie jak odświeżona grafika i efekty dźwiękowe, wolumetryczne promienie słoneczne, dynamiczna głębia ostrości, odbicia przestrzenne i nie tylko. Fallout 4: Game of the Year Edition Kup zdobywcę ponad 200 nagród, włączając w to wyróżnienia z BAFTA Games Awards oraz D.I.C.E. Fallout 4: G.O.T.Y zawiera docenioną przez krytyków podstawową grę oraz komplet sześciu dodatków: Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop oraz Nuka-World.