Skul: The Hero Slayer - Mythology Pack
W Harmonii pojawia się mityczna czaszka! To pierwsze DLC do gry <Skul: The Hero Slayer>, opowieści o tym jak wyjątkowy mały szkielet imieniem Skul walczy z ludźmi, aby ocalić pojmanego Króla Demonów. Jak sama nazwa wskazuje, mityczna paczka składa się z dodatków, których inspiracją były motywy mitologiczne. Zapewni ci zupełnie nowe doznania bitewne. dodatek Nowa legendarna czaszka: „Nieznany Król” 4 nowe czaszki do przebudzenia: - wyjątkowa czaszka „Asceta” - rzadka czaszka „Oficer” - zwykła czaszka „Gladiator” - zwykła czaszka „Wiking” 20 nowych przedmiotów Nowa inskrypcja: „Zagadka” Wypróbuj nowe, potężne kombinacje mitycznych mocy, które pojawiły się w Harmonii!