Skrzynia sezonowa do Skull and Bones
Odbierz specjalne przedmioty dekoracyjne, a także 2500 szt. złota plus 500 szt. premii. Wśród przedmiotów dekoracyjnych znajduje się koło sterowe. Za złoto można kupować przedmioty zmiany wyglądu statku oraz kapitana, a także inne elementy dostępne w sklepie.