Skórki na broń : zestaw anim. „elektryczność”
Ozdób swoją broń z gry Gears 3 w trybie dla wielu graczy zestawem skórek elektrycznych i zaszokuj swoich przeciwników koszmarnymi dowcipami — kiedy już ich zabijesz!