Skórki na broń : drużynowy zestaw „w tarapatach”
Skorzystaj z zestawu drużynowych skórek „w tarapatach” na broń w grze Gears 3 w trybie dla wielu graczy, aby Twoja broń wyglądała na mocno zużytą. Dostępne kolory COG i Szarańczy!