Skórki na broń : drużynowy zestaw anim. „puls”
Zestaw skórek animowanych z motywem pulsu na broń w grze Gears 3 w trybie dla wielu graczy obejmuje barwy COG i Szarańczy. Pokaż, że wiesz, co to praca zespołowa.