Skórka zestawu pancerzowego Oceanic - ''Circuit''
Systemy pancerzowe Oceanic były bardzo eksploatowane przez Spartan w trakcie odzyskiwania Terceiry z rąk Zjednoczonego Frontu Powstańczego. Ten wariant specjalistyczny jest wyposażony w skórkę pancerzową ''Circuit''.