Skórka zestawu pancerzowego Hazop - ''Forest''
Pancerz Hazop został wyprodukowany pod Gdynią w celu poprawy elastyczności operacyjnej w terenie. Ten wariant specjalistyczny jest wyposażony w skórkę pancerzową ''Forest''.