Skórka zestawu pancerzowego C.I.O. - ''Web''
Pancerz C.I.O. został zaprojektowany z myślą o operacjach kontrwywiadu, a testy terenowe przechodził w marsjańskim rowie Acheron Fossae. Ten wariant specjalistyczny jest wyposażony w skórkę pancerzową ''Web''.