Skórka Voltar Bonaparte - Awesomenauts Assemble!
Ta zawartość odblokuje skórkę dla Voltar w Awesomenauts Assemble! Jeżeli nie posiadasz jeszcze tej postaci, zakup tej skórki automatycznie ją odblokuje.