Skórka Scourge Captain McPain - Awesomenauts Assemble!
Ostrzeżenie: Nie będziesz w stanie używać tej zawartosci jeżeli nie posiadasz także Ted McPain. MUSISZ posiadać Ted McPain by móc używać tej skórki w Awesomenauts Assemble! Ta zawartość odblokuje skórkę dla Ted McPain w Awesomenauts Assemble! Skórka Scourge Captain McPain dodaje także unikalną scieżkę dzwiękową postaci, dzwięki serii zabójstw, unikalny głos oraz specjalne efekty audio w czasie rozgrywki dla postaci.