Skórka Leona: Skórzana kurtka (Resident Evil 6)
Agent służb specjalnych USA Leon S. Kennedy prowadzi śledztwo! Odblokowuje skórkę Leona „Skórzana kurtka”, która nawiązuje do wyglądu tej postaci w grze Resident Evil 6.