Skórka Jotunn Skølldir - Awesomenauts Assemble!
Ta zawartość odblokuje skórkę dla Skølldir w Awesomenauts Assemble! Jeżeli nie posiadasz jeszcze tej postaci, zakup tej skórki automatycznie ją odblokuje. Wygląd postaci oraz efekty dźwiękowe zmieniają się w zależności od strony po której gramy. Skórka Jotunn Skølldir nie zawiera unikalnego głosu postaci.