Skórka Hotrod Derpl - Awesomenauts Assemble!
Ta zawartość odblokuje skórkę dla Derpl Zork w Awesomenauts Assemble! Jeżeli nie posiadasz jeszcze tej postaci, zakup tej skórki automatycznie ją odblokuje.