Skórka Genji the Grey - Awesomenauts Assemble!
Ta zawartość odblokuje skórkę dla Genji w Awesomenauts Assemble! Jeżeli nie posiadasz jeszcze tej postaci, zakup tej skórki automatycznie ją odblokuje.