Skórka Double-O Yuri - Awesomenauts Assemble!
Ta zawartość odblokuje skórkę dla Yuri w Awesomenauts Assemble! Jeżeli nie posiadasz jeszcze tej postaci, zakup tej skórki automatycznie ją odblokuje.