Skórka Desperado Penny - Awesomenauts Assemble!
Ostrzeżenie: Nie będziesz w stanie używać tej zawartosci jeżeli nie posiadasz także Penny Fox. MUSISZ posiadać Penny Fox by móc używać tej skórki w Awesomenauts Assemble! Ta zawartość odblokuje skórkę dla Penny Fox w Awesomenauts Assemble!