Skórka Defenders dla Doktora Strange'a – Marvel’s Midnight Suns
Odeślij Lilith z powrotem do zaświatów w wielkim stylu ze skórką Defenders dla Doktora Strange’a, inspirowaną jego klasycznym wyglądem z komiksów Defenders.